Reklamace - ostatní

Pokud zboží (zejména jídlo) při předání Zákazníkovi bude vykazovat vady, v jejichž důsledku jej nebude možné užít k jeho účelu (ze zřejmých důvodů, a to např. propadlá expirační doba anebo u zboží je jiná zjevná nezpůsobilost ke konzumaci nebo určenému účelu použití), zkontaktuje ihned zákazník zákaznický servis buď telefonicky anebo prostřednictvím emailu.

 

Pro uplatnění reklamace výrobků zakoupených na našem webu Bodylovers.cz prosím postupujte dle následujících kroků:

1) Stáhněte a vyplňte formulář, který nám zašlete na e-mail eshop@bodylovers.cz 

2) Počkejte na potvrzení o přijetí žádosti o reklamaci naším specialistou.

3) Zašlete výrobek spolu s vytisknutou žádostí o reklamaci a dokladem o koupi na adresu: 

     SKLADON - Bodylovers E-shop

     Průmyslová 377

     Mošnov 74251

4) Jakmile žádost o reklamaci posoudíme, ozveme se Vám se způsobem vyřízení.

Žádost o reklamaci výrobků KE STAŽENÍ ZDE